Положення

Мета змагань

- популяризація туризму та активного відпочинку;
- пропагування здорового способу життя;
- надання учасникам можливості підвищити навики мандрівництва, орієнтування, командної роботи;
- пропагування ідеї патріотизму;
- популяризація альтернативних методів вивчення історії та географії;
- збереження пам’яті про борців за незалежність України

Час і місце проведення змагань

Змагання проводяться з 7 травня (16:30) по 11 травня (21:00) 2021 року на території Закарпатської та Львівської областей. Відкриття змагань 7 травня 2021 р. о 19:00. Старт команд на маршрут - 8 травня 2021 р. з 8:00. Точні координати місця табору будуть повідомлені капітанам команд після реєстрації. Доїзд до та з місця змагань здійснюється громадським/приватним транспортом коштом учасників.

Квадрат змагань та список необхідних карт буде оприлюднено 1 березня 2021 у мережі Інтернет на офіційних сторінках заходу: сайт, сторінка Facebook та Instagram

Керівництво проведення змагань

Співорганізатором змагань є молодіжна організація «ПЛАСТ – Національна Скаутська Організація України» (Пласт – НСОУ).
Команда:

Голова оргкомітету - Дмитро Гурей
+380 (63) 224 67 05
Зв’язок з партнерами - Юстина Боярська
+380 (96) 473 57 88
Зв‘язок з учасниками - Настя Тимофіїв
+380 (98) 343 52 45
Головний суддя - Орест Андрійчук
+380 (67) 371 96 94

Правила змагань

Змагання полягають у пішому подоланні командами визначеного маршруту через встановлені контрольні пункти (далі КП) та виконанні додаткових можливих завдань в максимально повному складі.

За використання інших видів пересування, окрім пішого - команда підлягає дискваліфікації

Взяття КП вважається зарахованим за умови наявності фото всієї команди зі спорядженням та виданими на старті атрибутами змагань, біля визначених КП із картою змагань у кадрі та смс-звіту ГСК про взяття КП в момент взяття КП.

Смс-повідомлення має містити “Назва команди, КП No*, час” на номер, вказаний на карті. Якщо на КП відсутній зв'язок, то команда зобов’язана повідомити за першої ж нагоди.

Рух на маршруті дозволений виключно з 6:00 до 21:00. У випадку руху в інший час команда підлягає дискваліфікації рішенням ГСК.

На фініші команда подає ГСК фотозвіт та GPS-трек (обов’язково для команд, які претендують на пермогу). Команди, які не надали GPS-треку не можуть претендувати на перемогу.

Розташування команд у загальному заліку відбувається у наступному порядку від найменшого часу проходження маршруту до найбільшого:

- Команди, що взяли всі КП у повному складі
- Команди, що взяли не всі КП, проте у повному складі
- Команди, що взяли всі КП, проте не в повному складі
- Команди, що взяли не всі КП не в повному складі

Категорії

Кілометраж заліків є орієнтовним (80+, 120+ і 25+) за умови взяття всіх КП і залежить від маршруту, який складуть команди. Змагання відбувається у 4 категоріях:

Steger 120 - маршрут довжиною 120 км
Команда може складатися з 4+ учасників для команд 18+ та з 5+ учасників для “юнацьких” (14+) команд (з урахуванням повнолітнього керівника) Вимоги до керівника: повних 18 років, досвід участі в походах І категорії складності (130 км);

Steger 80 - маршрут довжиною 80 км для учасників 18+
Команда може складатися з 4+ учасників Вимоги до керівника: повних 18 років, досвід участі в походах 3-го ступеня складності (75 км);

Steger 80 юнацький - маршрут довжиною 80 км для учасників від 14 до 18 років
Команда може складатися з 5+ учасників (з урахуванням повнолітнього керівника) Вимоги до керівника - повних 18 років, досвід участі в походах 3-го ступеня складності (75 км);

Steger family - маршрут довжиною до 25 км для учасників, які хочуть помандрувати з сім’єю та дітьми (будь-якого віку). У заліку можуть брати участь туристи, які досягли 18 річного віку, та діти, у супроводі хоча б одного з батьків або довіреної особи.
Команда може складатися з 2+ осіб Вимоги до керівника: повних 18 років, досвід участі в походах 2-го ступеня складності (50 км).

Реєстрація та документи

Реєстрація команд триває до 10:00 1 травня 2021 року, а внести стартовий внесок необхідно протягом тижня після реєстрації

Реєстраційні внески

ранні пташки

280 грн.

з особи

до 1 лютого

Веселі папужки

380 грн.

з особи

1 лютого - 1 березня

Пізні сови

500 грн.

з особи

1 березня - 1 квітня

Дуже пізні сови

500 грн.

з особи (обмежений стартовий пакет учасника)

1 квітня - 1 травня

Сума внеску визначається згідно з датою оплати, а не реєстрації.

Ми можемо повернути стартовий внесок лише в розмірі 50% від оплаченої суми, при скасуванні реєстрації до 22 березня. Після оплати стартового внеску потрібно вислати квитанцію про оплату на електронну пошту stegerzmag@gmail.com, а в призначенні платежу та темі листа зазначати “СГ20_назва команди”


Усі учасники змагань мають самостійно застрахуватись та надіслати електронною поштою скан полісу страхування від нещасних випадків на час проведення змагань. Ми рекомендуємо оформити спеціальну страховку для спортивних змагань.

Зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. На місці старту кожен учасник змагання передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагань, показує аптечку а також на запит пред’являє документ, що засвідчує дату народження.

Учасники, яким на момент проведення змагань не виповнилось 18-ти років повинні надати на старті письмовий дозвіл батьків на участь у змаганнях.

Кожна команда зобов’язується мати з собою повну аптечку для надання першої домедичної допомоги у випадках травмувань та погіршення самопочуття під час проходження маршруту. Склад аптечки буде надісланий окремим листом капітанам команд.

Квадрат змагань

Цьогоріч маршути згаданих вище категорій будуть проходити поблизу смт. Воловець і охоплюватимуть прилеглі гірські хребти Боржаву та Вододільний хребет. Так як можливість проведення змагань залежить від епідемічної ситуації в області, місце старту, маршрут і квадрат змагань можуть бути зміненими. Актуальний квадрат змагань:

Програма змагань

7 травня - заїзд команд;
7 травня з 16:30 - реєстрація команд, урочисте відкриття, жеребкування, нарада капітанів;
7 травня з 19:00 - відкриття змагань, жеребкування, нарада капітанів;
8 травня з 8:00 - старт змагань;
8 - 11 травня - проходження маршруту змагань, від'їзд команд;
11 травня 21:00 - кінець роботи суддівської колегії;
11 - 16 травня - конкурсна програма;
17 травня - оголошення переможців змагань на сайті та в соцмережах;
29 травня - закриття змагань, нагородження переможців.

Додаткові конкурси

Після фінішу та під час проходження маршруту буде проведено додаткові конкурси, які не впливають на загальний залік команд.
Перелік додаткових конкурсів:
- Фотоконкурс
- Відеоконкурс
- Конкурс постів
- Мандрівний квест

Переможці будуть оголошені на закритті змагань.

Всі матеріали, які надаються учасниками (фото, відео, спогади і тд.) оргкомітет може використовувати в промоматеріалах змагань (на сайті, сторінці у Фейсбук, Інстаграм, друковані матеріали і тд)

Оголошення переможців

Оголошення переможців відбувається 17 травня на сайті та сторінках в соцмережах.

Апеляції капітанів команд щодо підсумків змагань розглядаються суддівською колегією не пізніше, ніж через 24 год з моменту оголошення результатів.

Нагородження передбачає відзначення кращих трьох команд на маршрутах юнацького та дорослого Steger80, Steger120 та Steger family окремо. Якщо кількість команд, які фінішували, буде менше 3-ох в одній категорії, то в цій категорії нагороджується лише одне призове місце.

Нагородження переможців відбувається 29 травня у Львові.

Етика змагань

У разі виникнення непередбачуваних ситуацій, першочерговим пріоритетом є життя та здоров’я команд. Очікується, що команди допомагатимуть одна одній, незалежно від того як це вплине на їх фінішний час та результат. Взаємодопомога важливіша за виграш.

Учасники змагань дбають про навколишнє середовище, все сміття залишають у визначених для цього місцях. За недбале ставлення до природи на маршруті чи старті, команда може бути дискваліфікована.

Правила наметового містечка

Безпека людей і речей в наметовому містечку - особиста відповідальність кожного.

Перед виходом на маршрут, деякі речі можна буде залишити у камерах схову. Оргкомітет змагань не несе відповідальності за речі, залишені учасниками на зберігання.

Вогонь можна розводити тільки у спеціально визначених для цього місцях.

Куріння дозволене лише за територією наметового містечка (в спеціально відведених для цього місцях)

Вживання алкоголю та наркотиків на території містечка заборонено.

Внесення змін до Положення змагань

Зміни до Положення змагань можуть вносити організатори з огляду на погодні умови, об’єктивні причини та інші форс-мажорні обставини.